۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

حسن زاده به مهر خبر داد:

زمان ارسال تقاضای تجدید نظر معترضین تبانی به استیناف/ کریمی بخشیده نمی‌شود

زمان ارسال تقاضای تجدید نظر معترضین تبانی به استیناف/ کریمی بخشیده نمی‌شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه فردا تقاضای تجدید نظر معترضین به آرای کمیته انضباطی در پرونده‌های تبانی‌های صورت گرفته درلیگ آزادگان را به کمیته استیناف ارجاع خواهند کرد، گفت: هر رایی که کمیته استیناف بدهد برای ما قابل احترام بوده و تابع تصمیمات این کمیته هستیم.

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تجدید نظر خواهی متخلفان پرونده تبانی لیگ آزادگان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر اکثر افرادی که در پرونده های تبانی منتسب به لیگ آزادگان توسط آرای کمیته انضباطی جریمه و یا محکوم به محرومیت شدند، به طور رسمی خواستار تجدید نظر توسط کمیته استیناف شده اند.

وی در همین خصوص افزود: ما تقاضای رسمی تجدید نظر این افراد را روز یکشنبه به کمیته استیناف خواهیم فرستاد تا توسط اعضای این کمیته مورد بررسی قرار گیرد. طبیعی است که ممکن است برخی آرا شکست شود اما این موضوع برای ما در کمیته انضباطی تفاوتی نمی‌کند چون هر رایی که کمیته استیناف بدهد برای ما قابل احترام بوده و تابع تصمیمات این کمیته هستیم.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اظهار پشیمانی فیروز کریمی در مورد توهین به بازیکن سیاه پوست تیم فجر سپاسی و ارسال هدیه برای دلجویی از این بازیکن گفت: اینکه سرمربی تیم پیکان به دلیل اظهاراتش در مورد بازیکن سیاه پوست تیم فجر سپاسی عذر خواهی کند کار بسیار خوب و پسندیده ای است اما رای محرومیت 8 جلسه‌ای وی برای نشستن برروی نیمکت تیمی در فصل آینده به طور قطعی صادر شده و تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست.

کد خبر 2057032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha